«Автомобільним парадом» командує ректор ТНМУ Корда?

Перечитайте ще раз Ільфа і Пєтрова, і згадаєте, що великий комбінатор Остап Бендер шанобливо ставився до автомобілів і знав кількасот способів «чесного» заробляння грошей. У Тернополі, судячи з усього, теж є свої остапи бендери. І саме на підтвердження цього розповімо одну місцеву історію, пов’язану з фінансово-автомобільною комбінацією…

Отже, у 2016-ому році доцент Тернопільського медичного університету (зараз університет національний – ТНМУ) Ігор Рогальський купив собі за кордоном гарну іномарку – чотирирічний Volkswagen Passat, випуску 2012-го, дизель, шкіряний салон, титанові диски, одним словом, як то мовиться – «повний фарш». Скористався пан Рогальський і тодішніми пільгами для тих, хто ввозив авто з-за кордону для власного користування – отримав 10% знижки під час розмитнення. Але, як би там не було, ринкова вартість такого автомобіля тоді була приблизно пів мільйона гривень… Одначе, скориставшись знижкою, доцент отримав заборону – не відчуджувати Фолькваген протягом 365 днів. Тобто – не продавати. Такими були митні правила…

І думаєте, розмитнивши і отримавши «трохи блатний» державний номер ВО5552ВЕ , щасливий Рогальський почав насолоджуватись їздою на своїй новій легківці? Зовсім ні. Він відразу ж передав свій особистий автомобіль в оренду рідному медичному університету! Таке враження, що саме для цього доцент і пригнав іномарку з іншої країни… Зрештою, це – його право. Віддав – та й віддав. Можна навіть допустити, що Рогальський просто хотів зробити послугу своєму шефу – ректору медичного університету Михайлу Корді. Адже саме Корда і почав використовувати орендований Фольксваген, як службове авто. Пікантна ситуація виникла – університет платить орендні гроші своєму доценту за автомобіль, на якому їздить ректор. Звичайно, додайте сюди ще витрати на оплату пального і роботи водія. Але головний пікантний чинник – все-таки орендна плата. І зараз зрозумієте чому…

Пам’ятаєте митне застереження не продавати Фольксваген протягом 365 днів? Власник Рогальський правила дотримався, і продав свій автомобіль через…367 днів. Все законно. Але, знаєте, кому продав? Та тому ж своєму начальнику – ректору Корді – який цілий рік використовував Фольксваген, як службовий. Очевидно, машинка так сподобалась ректору, що він вирішив її викупити у власність. Теж має законне право. Але тут починається найцікавіше… За скільки Рогальський продав іномарку? Відповідь маємо з декларації Михайла Корди. А там зазначено, що Фольксваген він придбав за смішні 180 тисяч гривень… Відчуваєте різницю? Початкова, і абсолютно реальна, ринкова вартість у 500 тисяч, і всього через рік продаж за 180 тисяч… Може, таку фантастичну знижку Ігор Рогальський зробив, враховуючи, що протягом року йому «капали» гроші за оренду? Цілком ймовірно…

Так що, судячи з усього, «великих комбінаторів» і у Тернополі вистачає.  Тим паче, що цей, вже власний Фольксваген Пассат, ректор ТНМУ Михайло Корда і зараз використовує, як службовий автомобіль. З тим самим держномером ВО5552ВЕ, і з тим самим водієм. І от тут, від версій треба переходити до відповідей на конкретні запитання, на які журналісти самі не завжди можуть «розкопати» відповіді. Допомогти мали б правоохоронці. А запитання такі. Чи віддав ректор Корда свій Фольксваген в оренду ТНМУ, і чи отримує він за це гроші? Чи не оплачує бухгалтерія університету вартість пального для «особисто-службового» автомобіля Корди, коли він користується легківкою у приватних поїздках? Стосується це і оплати праці водія. І головне запитання – чи не варто тернопільським поліцейським з відділу розслідування економічних злочинів передати ці факти слідчим Національного агенства запобігання корупції (НАЗК)? Принаймні, розбиратись правоохоронцям у цій історії – точно треба…

 

 

Зверніть увагу!

Як тернопільські “свободівці” на комунальній землі автомийки будують

10 соток комунальної землі міськрада віддала своїм, а свої — бізнесу. Як результат — на …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *