От так діють місцеві тернопільські “політики”)
Днями у своїй авторській програмі на ютюбі редактор сайту Politerno Андрій Щесняк підняв тему, що останніми роками таке явище як “опозиція до мера Тернополя Сергія Надала” просто перестала існувати.
Останніми з депутатів ТМР, хто після місцевих виборів 2020 року хоча б вдавав видимість опозиції, були представники партії “Сила людей” – Іван Ковалик, Ігор Турський, Іван Сороколіт та Олег Різник.
До слова, усі вони в Тернополі – Турський ніби викладає і веде бізнес, Різник також підприємець, як і Сороколіт. Але Іван, правда, ще й волонтерить. За Ковалика не знаємо.
Ще є відомий представник цієї партії – міський голова Чорткова Володимир Шматько. Але це окрема історія.
Так от, після слів журналіста Щесняка про те, що зазначені депутати ТМР від “Сила людей” буквально зникли як “опозиціонери” одразу в 2021 року, а після повномасштабного вторгнення в лютому 2022 взагалі перестали “відсвічувати” у публічному політичному просторі.
Щось там раз чи два висунулися і “пролепетали”, коли вносили зміни в Генплан Тернополя.
І все. Більше жодної вагомої та публічної реакції, критики, чи хоча б висловлення своєї позиції щодото того, що твориться в місті, від них не було чутно.
І тільки сьогодні, фактично одразу після виходу відео Щесняка, “розродився” Іван Сороколіт.
І написав у себе на сторінці наступне:
“6 МІЛЬЙОНІВ на рік витрачає міський голова Тернополя Сергій Надал на “висвітлення своєї діяльності”.
Бюджетних коштів у 2024 р.
За наявності безкоштовних інтернет-соціальних мереж.
У час великої війни.
По факту – це фінансування власних або лояльних ЗМІ (легалізований підкуп?) та розрахунок з політичними технологами.
Визнаю, це верх майстерності і наглості – проводити безперервну власну виборчу кампанію за кошти громади.
Уявіть собі ситуацію, коли ви найняли майстрів на ремонт власної квартири, а вони у кошторис ВАШИХ витрат включили ще й “висвітлення СВОЄЇ діяльності”.
Сороколіт фактично заявив, що Надал “скупив” місцеві ЗМІ за бюджетні кошти.
Тобто всі сайти, тг-канали, традиційні ЗМІ, які висвітлюють діяльність Тернопільської міської ради в позитивному світлі – скуплені Надалом та працюють в його “безперервній виборчій кампанії”!?
Тільки одне питання до Івана Сороколіта після його посту – а чому ж ви не назвали поіменно ці “продажні ЗМІ” та політтехнологів, на які Надал витрачає бюджетні кошти! Мільйони бюджетних гривень!
Давайте, пане депутат, сказали “а”, то кажіть вже і “б”.
Чи на це політичної волі та особистої сміливості не вистачає?
От журналіст Андрій Щесняк сказав хоч і в культурній формі, але прямо – що ви, і ваша політична сила давно стали лояльними до мера Тернополя і взагалі – лай…о, а не опозиція…