Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації 28 вересня 2017 за результатами тендеру замовило ТОВ «Авакс Проф» реконструкцію гідротехнічних споруд веслувального каналу з добудовою центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль» за 62,27 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».
Компанія «Авакс Проф» фігурує в кримінальному провадженні за вересень 2018 року щодо зловживання службовим становищем. Згідно з ухвалою, правоохоронці виявили, що під час утримання доріг області державного значення фірма завищила ціну за збір зрізаних гілок дерев. Також слідчі встановили, що в документах щодо утримання доріг місцевого значення «Авакс Проф» безпідставно застосувала коефіцієнт 1,2 до нормативних витрат праці робітників та машин. Наразі, згідно з ухвалою, порушення фірми призвели до 24,7 тис. грн втрат з бюджету.
У серпні 2016 року «Авакс-Проф» виграв два тендери УКБ Тернопільської ОДА щодо капітального ремонту доріг по вул. Енергетична та вул. Лесі Українки в місті Шумськ. У січні 2017 року поліція розпочала кримінальне провадження щодо цих підрядів. Воно стосувалося привласнення бюджетних коштів шляхом складання фіктивних актів виконання робіт із завищеними обсягами та об’ємами, тоді як роботи не були виконані у повному обсязі. У вересні 2017 року суд надав поліції доступ до документів про рух коштів фірми у банку ПУМБ. Відтоді нових ухвал по справі у судовому реєстрі не було.
Тернопільський «Авакс Проф» належить Олександру Григоровичу Ярмоленку, котрий значиться підписантом ТОВ «Сакура Плюс» Дмитра Олександровича Ярмоленка. Першою фірмою керує Наталія Грохола, а другою – Наталія Гавриш. http://www.zbudovano.te.ua/Article/2358
Раніше співзасновником переможця була дружина Олександра Ярмоленка Ольга Ярмоленко, яка зараз є заступником начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення Тернопільської міськради.
У зв’язку з такими непростими відносинами «Авакс-Проф» з державними структурами одна із громадських організацій подає інформаційний запит вихідний номер 445/10 від 04.01.2019 на ім’я начальника управління капітального будівництва Тернопільської ОДА Кузяка В. С. з проханням надати можливість ознайомитись із проектною документацією з будівництва гідротехнічних споруд веслувального каналу центру веслування та водних видів спорту з інфраструктурою «Водна арена Тернопіль», а також з експертним звітом, щодо розгляду проектної документації.
Кузяк у своїй відповіді посилається на гриф «інформація з обмеженим доступом», а тому не буде нічого надавати для ознайомлення. А, також зазначив, що у запитуваній інформації міститься обсяг та ціна виконання робіт, тому на отримання запитуваної інформації потрібний дозвіл підрядника.
Примітка: Інформація про всі дії суб’єктів владних повноважень стосовно розпорядження коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном не може бути обмежена в доступі, за винятком, коли таке обмеження здійснюється в інтересах національної безпеки, оборони, розслідування чи запобігання злочину.
Хочеться зазначити , що раніше начальник управління капітального будівництва працював керівником приватної структури “Тер-бау-гіпс”, яка також займалася освоєнням державних коштів.
«У вашому листі не обґрунтована суспільна вагомість запитуваної вами інформації» – йдеться в відповіді УКБ.
Примітка: Запитувач інформації не зобов’язаний вказувати, для чого йому потрібна інформація, ані пояснювати причини запиту або як він будете використовувати цю інформацію.
Історія на 62,27 млн. грн. з підрядником, котрого підозрюють у вчиненні корупційних злочинів, за версією Кузяка, не варта уваги оприлюднення громадськості.
Відкрита та прозора робота чиновників мала би стати запорукою довіри до органів державної влади. Команда Барни не спішить жити в законному порядку, та робить все, щоб прикрити свої маніпуляції із використанням бюджетних коштів. Далі буде…
P/S. В контексті важливості необмеженого доступу до інформації про розпорядження комунальним майном варто зазначити, що у Законі України № 1699-VII від 14.10.14 р. «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки» вказується про те, що ефективний доступ до інформації, якою володіють органи публічної влади, інші суб’єкти, є важливою передумовою для запобігання корупції, виявлення та припинення корупційних діянь. Особливе значення має інформація, яка становить суспільний інтерес, а саме — відомості про використання бюджетних коштів, розпоряджання державним або комунальним майном.