На своїй сторінці у facebook депутат Тернопільської міської ради Тарас Серетний прокоментував ситуацію із пікетуванням тернопільських перевізників:
Таки є пророк у файному місті! 5 листопада, вийшовши до активістів, які пікетували ТМР з вимогою повернути «старі» тарифи на проїзд у громадському транспорті, міський голова пообіцяв скасовувати скандальне рішення міськвиконкому, зауваживши, що завтра (6 листопада) маршрутки зупиняться. Так і сталося. Однією рукою він скасував подорожчання вартості квитків, іншою, очевидно, дав відмашку перевізникам. Мовляв, підтвердьте мої прогнози бунтом. Таки є пророк у файному місті! Щоправда, за критику на свою адресу він передбачає переважно колапси та всілякі злидні. Тоді, як мав би заспокоювати громаду обнадійливими новинами, а ще краще – робити все від нього залежне, щоб ці надії справджувалися. То що ж відбувається насправді?Увечері минулого понеділка деякі «незалежні» інтернет-ЗМІ поширили слізну інформацію про те, як важко нині працювати міському голові. І столиця більше коштів забирає, ніж дає, і вчителям та лікарям треба платити, і перевізників дотувати за «безкоштовний рай» для пенсіонерів… Бідося, та й годі. Щоправда, у публікації ні слова про те, як з такої ж критичної ситуації вирулюють міські органи влади в інших обласних центрах. Невже вони настільки «зажиріли», що можуть дозволити собі не підвищувати аж до хмар транспортні тарифи? Чи водії там терплячіші, чи перевізники не такі захланні?Напевно, справа в іншому. Бо там, де будь-яке резонансне для містян рішення звикли приймати за результатами громадського обговорення, де міська влада дбає про людей, а не про надприбутки для обраних, де мер, згідно з узаконеними повноваженнями, почуває себе господарем, а не співвласником шахрайських схем, більше справжньої демократії та порядку. Цікавить, а які ж наслідки для тернопільських приватних перевізників матиме вівторковий «кипіш»? Може, за невиїзд на маршрути міська рада розірве з ними угоди чи анулює ліцензії на перевезення пасажирів? Може, контролюючі та правоохоронні органи дадуть належну правову оцінку порушенню маршрутниками статті 19 Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» у якій чітко передбачено, що про свої страйки чи інші протестні акції вони мали б попередити міську раду не менше, ніж за сім днів? Поживемо – побачимо. Проте, навряд, чи за транспортний колапс когось покарають. Швидше всього, міський голова знову виступить рятівником тернополян, напророкувавши подорожчання проїзду, але цього разу – у дещо нижчих межах. Щось подібне вже було. Згадайте, як підвищували вартість квитка до п’яти гривень – тоді перевізники вимагали значно більше – по 7 чи 8, але мер домовився…Недавно на сайті ТМР з’явилася інформація про те, що Тернопіль переміг у номінації «Найкраща транспортна модель міста». Відзнаку за найвищі стандарти у розвитку транспортної інфраструктури нашому міському голові вручив міський голова Києва Віталій Кличко. Сталося це 31 жовтня. А вже з 1 листопада вартість проїзду у недобитих тернопільських маршрутках прирівняли до столичних розцінок. Може, це просто збіг такий – пророчий. І наостанок. Разом з громадськими активістами ми продовжуємо боротьбу за збереження парків, конституційними засобами виступаємо проти забудови скверів. Нині ми разом тернополянами відстоюємо законні права людей на транспортне обслуговування – у чистих маршрутках і тролейбусах, без водіїв-хамів, за справедливими тарифами.
Звертаюся до голів усіх фракцій ТМР з вимогою зібрати позачергову сесію для пошуку компромісу щодо виходу з критичної ситуації.
Шайка перевізників не будуть шантажувати усе місто влаштовуючи безпідставні та незаконні страйки!!! Люди не повинні бути заручниками необґрунтованих амбіцій. Вимагаємо від перевізників виконувати договірні зобов’язання, та надавати якісні послуги якісним транспортом!!! В іншому випадку пропоную людям об’єднатися та поставити на місце зухвалих перевізників!!!