Вчіться, поки Сергій Надал ще міський голова Тернополя

Ви знали, що в 2025 році “золоті менеджери” мера Тернополя Сергія Надала на піар витратили понад 1 мільйон. І це тільки в одному епізоді. Офіційно!

У розпал війни, коли кожна гривня бюджету має працювати на оборону України, підтримку армії та гуманітарні потреби, Тернопільська міська рада в чергове демонструє цинізм щодо використання публічних коштів.

Керівник Комунального Підприємства «ПІДПРИЄМСТВО МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – ОЛЕГ ФЛЯК оголосив нову закупівлю на послуги телевізійного ПІАРУ: виготовлення, трансляцію відео, матеріалів, організацію прямих ефірів та публікацію контенту в інтернеті.
Очікувана вартість складає – 600 000 гривень.

Як аналізує та повідомляє ФБ-паблік “Тернопільські дописи”, по фактах відповідно до офіційних публічних закупівель, зокрема в системі Prozoro.

Так, 97 900 гривень на рекламні послуги для популяризації пілотного проекту «Шлюб за добу».
Тобто за наші гроші містянам намагаються продати ідею,що розписатися швидко – це щось революційне.
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-07-18-009064-a

Також 99 000 гривень на показ відеопродукції.
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-10-02-001014-a

А також ще раз 99 000 гривень на розповсюдження кіно та відеоматеріалів.
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-08-04-010134-a

Окрім того 83 тисячі 500 гривень, знову ж таки, на підтримку “Шлюбу за добу”.
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-03-07-004454-a

І родзинка, два жирні шматки по 600 000 гривень кожен на телевізійні послуги,виробництво, трансляцію та навіть прямі ефіри.
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-05-12-009734-a
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-03-31-006212-a

Разом, ПОНАД 1,5 МІЛЬЙОНА гривень за рік на медійні розваги!
А тепер запитання – Чому раптом шлюб став найважливішим напрямком роботи комунального підприємства!?

Чи може мер Тернополя Сергій Надал та керівник комунального підприємства Олег Фляк вирішили, що глядацький рейтинг і весільні телешоу важливіші за дороги, освітлення, чи підтримку громади, а також підтримку ЗСУ!?
Замість турботи про інфраструктуру,нам транслюють контент.
Замість реальних змін у місті,дорогі ролики, ефіри.
І це все в умовах,коли кожна бюджетна гривня мала б працювати на оборону держави,соціальні потреби та базові сервіси.
Але у Тернополі схоже є свій – “ГОЛІВУД”

І головний режисер – мер Тернополя Сергій Надал, і його золоті менеджери, зокрема, пан Фляк Олег Олегович – директор КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА « ПІДПРИЄМСТВО МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
 Тільки от платитимуть за цей серіал не Netflix,а з власних кишень кожного тернополянина!!!
Телеканали та сайти, на які виділяються кошти з бюджету, пов’язують з мером Тернополя СЕРГІЄМ НАДАЛОМ та ексмером Тернополя РОМАНОМ ЗАСТАВНИМ! 

Про це неодноразово писали і ми, і наші колеги в різні роки.

Приміром, першими про “тісну співпрацю” Надала і Заставного ще 12 років тому написали на сайті “Тернопільський тиждень”  ТУТ 

А вже років 5 тому Politreno опублікувало розслідування  ТУТ

Це не просто комунікаційна активність,це черговий приклад того, як під прикриттям інформування населення посадовці намагаються використати ресурси громади для створення позитивного ОБРАЗУ ВЛАДИ.
Поки волонтери збирають копійки на дрони,тепловізори і аптечки,у міській раді вкладають сотні тисяч і мільйонів у ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ ГЛЯНЕЦЬ.

Мовчання про проблеми комунікаційної сфери, транспортні кризи,скандальні забудови та критичну нестачу фінансування для соціальних проектів замінюється красивими відео, де міські посадовці з’являються в кадрі ЯК ЕФЕКТИВНІ МЕНЕДЖЕРИ. Та за цим фасадом відсутність реальних дій та відверта зневага до потреб міста,що живе в УМОВАХ ВІЙНИ!
P.S.
Вчіться поки Сергій Надал ще мер Тернополя

Зверніть увагу!

А чого Надал мовчить про ту правову дикість, що коїться в Тернополі? Це ж з його електоратом відбувається!

Дивіться, всі все розуміють – воєнний стан в країні, чиновники заброньовані, сидять в теплих кабінетах, …